top of page

אריחים מצוירים למטבח כפרי


הסגנון הכפרי משרה אווירה נינוחה וביתית בניחוח של פעם, כשרוב המטבחים נבנו בעבודת יד אמנותית, עם הקפדה על הפרטים הקטנים. מטבח כפרי אמיתי נבנה בידיים ולא במכונות מתוחכמות שיוצרות אותו מחומרים סינטטיים עם "גימור כפרי" בחזיתות. העץ משחק תפקיד ראשי והוא לובש צבעים וטקסטורות שונות. ממראה משויף, מוברש או מחורץ, כל טכניקה משווה למטבח אפקט שונה וייחודי.

מטבח כפרי בבית, מעניק תחושה נעימה , תחושה של נוכחות בכפר, ולא בעיר.

המטבח הכפרי, הוא חם, ביתי, מנחם, אותנטי, ותמיד, תמיד עובד!

השימוש בחיפוי אריחים למטבח, ישלים את המראה הכפרי.

העיצוב לא מסתכם בארונות המטבח. הקירות הם למעשה התפאורה שעוטפת את המטבח. חיפוי המטבח באריחי קרמיקה מעוצבים, יעניק לו מידה רבה של חמימות. בחירה של חיפוי אריחים למטבח הכפרי, היא חלק חשוב בניראות העיצובית של המטבח.

לשימוש באריחי קרמיקה לחיפוי מטבח כפרי, יש גם מימד פרקטי. קירות המטבח הסמוכים למשטחי העבודה ולכיריים, מועדים לליכלוך רב,נתזי מים, מרק,מיץ ושומן, שלא ירדו מקיר טיח רגיל. אריחי קרמיקה למטבח עמידים בפני כל אלה, וניתנים לניקוי בקלות.

יש לא מעט אפשרויות בחירה, הן מבחינת סוגי הקרמיקה והן מבחינת העיצוב שלהם.

ישנם אריחים בגדלים שונים, אריחים צבעוניים, אריחים בצבע אחד, אריחים עם טקסטורות שונות, אריחי וינטג', אריחים מעוטרים ואריחים מצוירים, ישנם אפילו אריחי תחרה שיעניקו למטבח מגע של רכות עדינה.

בשנים האחרונות ישנו ביקוש גובר לעבודת יד, שמעניקה מימד אישי לעיצוב הבית. אריחים בעבודת יד, לעולם לא יהיו זהים זה לזה באופן מוחלט, ובזה החן הרב שלהם.

צורות ומשחקי צבעים, מאפשרים שילובים מרהיבים ואינסופיים.

אריחים מיוחדים יהפכו את הקפה של הבוקר למתוק במיוחד!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page